Tillbaka i Önnestad...

Tillbaka i Önnestad efter en extra lång ”helg” i Malmö. Bestämde mig för att åka hem till Malmö redan i torsdags, då jag inte stod ut att sitta här uppe ensam med min ångest över framtiden! Det var skönt att komma hem till Malmö i lite mer lugn o ro än vanligt o göra massa andra saker - så jag inte behövde fundera så mycket! En massa mys, en shoppingtur med mamma, god mat o dricka o massa fixande o trixande med grejer  för Himmelriket (så nu är allt avslutat där - skönt o tråkigt på samma gång) – fick mig på andra tankar o gav mig ny energi för denna veckan  - för energi behöver jag verkligen denna veckan! Maaaassor av tunga uppgifter i skolan denna veckan...

Imorgon
ska jag redovisa på teckenspråk om sekten Folkets Tempel i Önnestads kyrka.  Väääldigt nervöst o har jobbat på tok för mycket med min redovisning – vilket inte alls är bra, för jag kan inte längre skilja på vad som är bra o dåligt i den längre :/ Men ett sjukt intressant ämne i alla fall... Känner ni inte till sekten, så googla lite o läs – väldigt intressant!

På onsdag
är det dags för prov på synonymer på ord som dilettant, depraverad, ekvilibrist, ekumenisk o 42 andra mer eller mindre enkla/svåra ord...!?

Sen på Torsdag
är det dags för redovisning på svenskan. Vi ska sälja in o argumentera för en speciell produkt som vi valt ut! Men det är i alla fall min  hemmaplan – att sälja, det kan jag ;) O vad har jag valt då? – Jooo, ett glidmedel såklart!  Tänkte teknik eller sexleksaker för att göra det lite enkelt för mig själv!

Nu ska jag bara ta mig förbi morgondagen bara, sen ska nog denna veckan lösa sig...!? O hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld igen... Jimmy är riktigt risig o såklart har det börjat kittla något enormt i min hals också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0