1 år sedan...

Idag den 15 april är det 1 år sedan jag stod i kassan på ONOFF i Burlöv en väldigt lugn dag. Jag var väldigt uppgiven på min situation o ville något annat med mitt liv... men vad?
Stod en stund och surfade runt lite på olika sidor på nätet och efter en stund skrev jag "teckenspråkstolk" i googlerutan... Kom in på Önnestads Folkhögskolas hemsida, där jag varit några gånger tidigare - funderat, tittat, men aldrig vågat...
Plötsligt kändes det som en blixt slog ner i huvudet på mig - detta skulle jag göra!! Problemet var bara att det var sista ansökningsdagen just denna dag... skrev ut ansökningspapper o fyllde i... o på lunchen körde jag hem som en galning - hämtade mina gamla betyg o skrev ihop ett personligt brev! Snabbt tillbaka till jobbet o postade alltihop! Det kändes riktigt bra... :)
Efter några veckors väntan, blev jag kallad på intervju och ytterligare några veckor senare blev jag antagen till utbildningen!
Fyllde i ett formulär om tjänstledighet och den 18 augusti började jag på min utbildning! Känns som en evighet nu faktiskt... har lärt mig SÅÅÅÅ MYCKET sedan dess! 
                      




Foto från skolans kurskatalog
Anna o Jessica från TU2 och min lärare Ivan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0