Migrän...

Ett väldigt oväntat migränanfall hindrade mig från att jobba idag! Satt redo för jobbet vid datorn o åt lite frukost när det bara smällde på - "blixtar" för ögonen, illamående o huvudvärk så jag trodde huvudet skulle sprängas i bitar!
Brukar ändå känna lite när det är på gång, men idag överraskade det verkligen... *bläää!* Så haft en vääääldigt lugn dag...
Missade min näst sista dag på jobb, så nu är det bara en enda arbetsdag kvar på 12 timmar dock, men ändå... snart är det slut! ... o i morgon är det bara en enda vecka tills jag börjar skolan - grymt nervöst!!!!

Nu blir det nog lite tv eller film... o imorgon tänkte jag vara riktigt duktig - ska tvätta en jäkla massa maskiner tvätt, ringa runt o fixa lite som jag skjutit upp ett tag, kanske baka (varit lite sugen på det ett tag!) o hinner jag så blir det en sväng på gymmet eller en promenad o sen på kvällen kommer Paula o Robban förbi för att prata lite om fotograferingen till deras bröllop... (den 15 augusti!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0