Vad händer?

1 månad o 1 dag sedan branden nu...!

Fick tillbaka alla våra grejer från saneringsfirman i morse... känns lite mer som hemma igen när man har fått tillbaka sina gardiner, mattor o kuddarna i soffan :)
Träffade också en man från Länsförsäkringar som tittade på lägenheten - han sa att de inte tänkte släppa det faktum att en fuktfirma faktisk hittat fukt i vår lägenhet... han sa att de förmodligen får byta golvet i kök o vardagsrum o kanske måla om hela vardagsrummet! Men ska ha byggfirman o en målare här på torsdag morgon som ska titta på vårt fina hål i väggen... de ska avgöra vad som behövs göras med väggen...!

Så vad händer annars i mitt liv då?
---> Har insett att jag har början till magsår o det är Treons fel... ungefär fem minuter efter att jag tagit en treo ligger jag dubbelvikt med magsmärtor... :/
---> Men jag har fortfarande sjukt jobbig huvudvärk HELA tiden, så jag vet inte vad jag annars ska göra? Jag kan ju inte heller gå runt i ett evigt rus av migräntabletter?
---> Jag har börjat spela ett webbaserat onlinespel som heter Tribalwars... tar inte alls speciellt mycket tid, men fruktansvärt skoj o vääldigt beroendeframkallande! :)
---> Jag håller på att bli tokig på David på mitt jobb - den där äckliga, falska o vidriga människan som vi fick till butiken för ett halvår sedan!! Han måste bort - jag orkar inte mer!!! Grrrrrrr....!
---> Ska inventera med denna vidriga människa i morgon bitti klockan åtta - o risken är vääldigt stor att jag får ett utbrott på honom!
---> Jag jobbar bara tre dagar till (tis, ons o tors), sen har jag 11 dagars semester :) Hoppas på fint väder, ingen huvudvärk o mycket skoj.... :)
---> Nästa helg ska det grillas med familjen o vi ska på personalfest med Burlöv Center!
---> Snart (...mycket snart!) är det dags för Helena o Rickards bröllop också - längtar! :)

Nu ska jag bädda ner mig... Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0