Tiden har flugit förbi!?!?

Sedan i tisdags har tiden bara flugit förbi! Har hunnit med en himla massa...

...varit på stranden i Skanör med mamma, pappa o Jimmy! Riktigt härlig dag... :)
...tittat på lägenheten i Önnestad! Det var finare än jag trodde, nu väntar jag otåligt på besked...!
...haft en grillkväll hos mamma o pappa i stugan, som avslutades med flera timmars kortspel!
...gjort klart fotoboken om Petras möhippa!
...läst i min nya bok!
...varit i Smygehuk o ätit glass o tittat i små mysiga affärer!
...varit i Trelleborg o grillat med Jimmys familj o druckit alldeles för många öl o träffat Elins föräldrar!
...städat!
...gjort en otroligt god fisksoppa! En nygammal favorit :) MUMS!
...börjat spela Black and White 2 till PC. Riktigt roligt spel! Gillar att leka Gud o bestämma över små byinvånare :)
...tvättat!
...varit på Mobilia o växlat pengar o handlat lite småsaker.
...börjat packa inför morgondagen!
...gjort himmalagade hamburgare!
...sett filmerna "Invictus" och "Date Night" - den första riktigt bra och den andra väldigt rolig :)

Undrar hur jag hunnit allt det på bara tre dagar o dessutom hunnit sova o säkert gjort en rad andra saker som jag redan glömt!? Men det är härligt att vara ledig!

Imorgon blir det sovmorgon, sen fortsätter packningen! På eftermiddagen blir vi körda till Skurup där brorsan o Fia bjuder på mat o god dricka! Klockan 21.00 avgår sen planet till Prag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0