Go morron!

Usch, har inte alls sovit mycket i natt... magen strular som FAN av alla tabletter! Droppen blev när jag tog en migräntabletter i går kväll... *suck* ... inget roligt alls!

Har bokat tid hos Homeopaten nästa fredag i alla fall... första besöket tar 1½-2 timmar för att gå igenom all sjukdoms-historia o försöka hitta samband...!?

Idag ska jag iväg en sväng med mamma till Burlöv Center! Mamma har en förkärlek till det centrat... jag hade väl också det förr, innan jag började jobba där! Men det är mysigt att bara umgås med mamma :)

Jag vet inte vad det är med mig... på sista tiden drömmer jag bara massa sexdrömmar så fort jag stänger ögonlocken... o mycket av innehållet från min Himmelriketväska är med i drömmarna... lite galet faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0