Ångestdag!!!

Åhhh, jävla skitdag!!!!!!!!!! *Grrrrrrr....!* ... känns som jag knappt sovit inatt p.g.a. den jävla värmen... o såklart vaknade jag med SJUK huvudvärk, yrsel, illamående o mensvärk! O till råga på allt så håller jag på att bli knäpp av värmen!! Kan det bli bättre?!

Förlåt, men idag är bara en sån dag.... :( ... ska försöka ta mig i kragen - ta en kall dusch, åka iväg o handla mat (Jimmy har önskat Sjömansbiff ikväll - då han går på semester!) - besöka apoteket o systembolaget.... o kanske in en sväng på jobb... ska göra mitt bästa för att få in några semesterdagar till innan jag ska vara tjänstledig...! Vill ju jobba så lite jag bara kan innan det är dags för skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0