Julgodis!

Om TVÅ dagar är det JULAFTON - är det galet eller vad??
Jag undrar var sjutton denna hösten tog vägen? Det var precis sommar o jag skulle börja skolan, sen känns det som någon tryckt på snabbspolningsknappen!!! Tror aldrig fem månader har gått så fort i mitt vuxna liv!? När jag jobbade på ONOFF tillbringade man måånga dagar med att räkna minuterna o ens lediga dagar kom aldrig snabbt nog... nu hinner det inte bli måndag, förrens det är fredag igen... missförstå mig inte, det är absolut inget negativt - det är ett tecken på att jag trivs bättre med livet än på väldigt länge... men känns galet att det ska gå sååå fort!

Tillbringat några timmar med att göra julgodis - ischoklad, vit ischoklad med lime, mozartkulor, romkulor o mariannetryffel... har inte gjort något av detta innan (Joo, ischoklad), så väntar med spänning hur det ska bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0