Några ord...

Orkar egentligen inte skriva nu, men det var ju ett tag sedan...  huvudet spränger ordentligt o känner mig helt slut... ska strax iväg till sjukgymnasten, sen en snabb runda på Mobilia - men sen ska jag minsann rakt ner i sängen igen... tack o lov för att jag inte jobbar idag! Har jobbat två heldagar än så länge - den första var tuff då jag mådde ganska dåligt, medan den dagen igår gick ganska smidigt fram till jag satte mig i bilen o körde hem - då kom huvudvärken som ett brev på posten... *suck*
Ska jobba lite varierande nu fram till den siste november - vissa heldagar o andra dagar jobbar jag bara ett par timmar!
Hade faktiskt saknat folket på jobb mer än jag trodde o tro det eller ej så hade jag faktiskt saknat kundkontakten också (trodde aldrig jag skulle säga det!!!), men det går nog snart över... ;) ... o snart kommer David till oss, då lär ingenting kännas bra... *HJÄLP!!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0