Ny förälskelse!

Andra skoldagen för detta året är avklarad o det känns redan som jag inte haft något lov. Inte på ett negativt sätt då, utan just för att teckenspråket bara "fungerar" trots några veckors uppehåll - det gillas skarpt!
Dagen har förutom skola varit vääldigt lugn (...det händer som sagt ingenting i lilla Önnestad!) - tvättat två maskiner tvätt (...som tar en en heeel evighet!), pluggat lite o funderat över vad jag ska välja för religion eller tro inför vår redovisning i kyrkan om några veckor!? Hmmm... funderar på att välja något annorlunda, en sekt eller hemligt sällskap eller i alla fall någon lite annorlunda tro - några förslag kanske?? O sen har jag sett några avsnitt av Glee... underbara serie!

Har dessutom suttit o läst lite tester om min nya förälskelse - Sony NEX-5 (...en kamera!). Räckte med några dagar tillbaka på ONOFF, så blev jag såklart sugen på nya tekniska prylar o då b.la. denna underbara lilla kamera! En systemkamera i kompaktkamera format :) Har insett det sista året att jag tycker det är väldigt kul att ta bra bilder, men intresset för att leka med alla inställningarna på min kamera har svalnat i takt med tidsbrist... istället har jag känt att det är lite bökigt att ha med sig kameran i mer vardagliga situationer som jag gärna hade haft! Så då passar ju denna mig helt perfekt! Väldigt unik i sitt slag, ganska överkomligt pris o dessutom har den fått väldigt bra kritik i olika tester! Hmmm.... vi får väl se om jag säljer min Nikon o köper denna istället?!


Kommentarer
Postat av: chrisse

Hej! :)



OM du köper den kameran, gör gärna en recension om vad du tycker om den. Är också jättesugen på den. Först funderade jag på en systemkamera, men som sagt, lite klumpig och mina tekniska finesser behöver nog bättras på innan ett sådant köp ;)



Är det bra med Anna annars? Hur känns det nudå, att börja i 2:an? :D

Ha det underbart! Kram!

2011-01-15 @ 13:56:57
URL: http://lovelystar.se
Postat av: Anna

Hej Chrisse!

Köper jag den så lovar jag att skriva vad jag tycker om den :)

Med mig är det bara bra. Skolan rullar på, nästan som man inte ens har haft jullov o många tankar inför framtiden! Sköt om dej! Kram

2011-01-16 @ 14:03:54
URL: http://annizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0