Slutat blogga på obestämd tid...

Som ni ser har jag lagt ner bloggande och har bestämt att jag kommer göra så på obestämd tid. Finns en rad olika anledningar till detta...
... jag har helt enkelt inte tid att uppdatera så mycket som jag vill, då skolan tar upp alldeles för mycket av tiden!
... min internet uppe i Önnestad fungerar lite som det själv vill - vilket gör det väldigt besvärligt att uppdatera bloggen just när jag känner för det!
... jag är väldigt trött på just denna bloggen, så kanske blir det en ny adress o ny utformning när jag börjar igen!?
... o just nu snurrar massor av tankar i huvudet på mig som handlar om min framtid, så egentligen har jag massor att skriva om - men varje gång jag försöker, så blir det alldeles blankt i huvudet på mig!?


Sköt om er så länge, så syns vi förhoppningsvis i bloggvärlden väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0