Politik o pluggande!

Nu efter valet borde jag ha massor av tankar att dela med mig av...! Det har jag, men jag orkar inte mer än precis några rader...! Jag kan inte ens beskriva hur trött jag är på allt politiksnack!!! Det är ju precis ÖVERALLT - Sverige demokraterna hit o dit o fan o hans mormor... *suck*
Det enda jag bara spontant känner är, att vad jag än må tänka o tycka om Sd, så är jag inte det minsta förvånad över att de fick så många röster i valet! Jag tycker däremot det är märkligt att de andra partierna verkar tycka det är så himla konstigt!?!?! Varför inte låta Sd få vara med på alla TV-debatter innan valet o få säga sitt, så att vi alla fått veta vad de verkligen stod för... i alla frågor o inte bara en? O varför ska de andra partierna bara tiga ihjäl invandrarfrågan, när det så uppenbart är en stor o viktig fråga för svenska folket?!


Efter många timmars pluggande idag, ska jag nu lägga mig i soffan o se Idol! Pluggandet av synonymer får ta en paus o fortsätta på tåget imorgon... varför ska det vara så svårt att få dem att fastna? Känns som livet enbart består av skola o pluggande för tillfället... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0