Köp cigg till mig!?

Var precis nere på ICA o handlade några småsaker. När jag kom ut därifrån stod där några killar i 15-16 års åldern o en av dem ropade på mig...

- Du där, köp cigg till mig!!
- Nä!
- Va faaaan! Varför inte?
- Du får väl vänta tills du har åldern inne att köpa cigg själv!
- Meeen, jävla hora! Köp cigg till mig annars...
(han kompis stoppade honom innan han hann säga något mer!)
- Om du hade frågat mig snällt istället, så är chansen stor att jag hade köpt cigaretter till dig! Men med din attityd kommer du inte långt!! Skärp dig!
- Ehhh...


Innan han kom på ett svar, vände jag på klacken o gick! Inte en chans i världen att jag köpt några cigaretter till honom, men det var kul att få tyst på den lilla snorungen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0