Lite OFF!

Ni får ursäkta mig att jag är lite OFF för tillfället! Högt tempo i skolan o jag är väldigt trött hela tiden... flytten närmar sig med stormsteg nu, så snart blir det lite lugnare! Men innan dess är det en del annat som händer...

På lördag morgon (vid 04.30) bär det av till Eskiltstuna för att gå på Riksträff med Himmelriket! Blir ett stopp i Örkelljunga o sedan ett i Jönköping för att hämta upp folk! Väl framme så får vi kika på nya produkter, det blir utbildning och vi delar erfarenheter! På kvällen sen är det middag o lite festande. Det ska tydligen vara prisutdelningar, tävlingar, underhållning o massa annat skoj :)
Söndagen fortsätter i samma anda, innan det är dags att köra den långa vägen hem igen!

Sen i nästa vecka är det äntligen dags för Jimmys ljumskoperation! Han har haft ont väldigt länge nu, så det ska bli skönt att det äntligen är dags... men samtidigt är det väldigt obehagligt o jobbigt! Tagit ledigt någon dag från skolan, så jag ska kunna vara med o stötta honom...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu tycker jag faktiskt att du är MYCKET off och ska akta dig så att du inte blir HELT off...

2010-10-22 @ 12:53:12
Postat av: Anna

Jenny: Jaaa, jag vet! Jag lovar att skärpa mig! Det kommer nya inlägg inom kort! Men du kan ju börja blogga igen för att fylla upp mitt tomrum ;)

2010-10-22 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0