Klippning o flytt!

Har varit o klippt mig idag o vet inte riktigt vad jag ska tycka!? Har inte klippt mig sedan maj månad så mitt hår var riktigt slitet o tunt... :/ Därför fick en bra bit åka av! Men känns inte riktigt bra... funderar på att tvätta det - sen fixa till det på mitt eget sätt, så kanske det känns bättre!? Eller bara köpa en mössa o dra över huvudet!? Hmmm...



Imorgon är det dags att flytta in i min lägenhet i Önnestad o jag har många blandade känslor inför det... :/ Såklart är det jätteskönt att slippa pendla dagligen o få mycket tid att plugga i lugn o ro - det är ett STORT PLUS!!O för första gången i mitt liv ska jag faktiskt bo själv - några dagar i veckan i alla fall o det känns bra o något som jag behöver göra!
Men samtidigt är jag livrädd...! Jag har mått dåligt hela denna veckan o jag vet precis varför! Den enda platsen där jag känt mig hemma o trygg sedan jag var 16 år gammal är här hemma i min o Jimmys lägenhet - o nu ska jag lämna det, mitt älskade hem...!! Till viss del i alla fall är det ju så o det skrämmer mig!! Tänk om jag inte trivs? Om jag känner mig alltför isolerad där i världens minsta håla? Sen hela den där "kaosen" (som egentligen är väldigt strukturerad tack vare alla mina listor!!) som inträffar när man ska flytta o packa för mig att känna mig enormt stressad, så det gör ju inte saken bättre!

Men jag vet samtidigt att allt kommer bli bra o jag kommer trivas... jag måste bara ge det lite tid!
Nu ska jag återgå till min "kaos" med tvättning o packning... o ikväll bär det av till Skurup för att hämta en säng som jag ska låna o umgås lite med min älskade bror med familj!

Kommentarer
Postat av: chrisse

Flytten till din lilla lägenhet kommer att gå så bra så. Lugn och fin nu Anna, inte stressa upp dig än! :)

Ditt "riktiga" hem är ju kvar, så de e ju bara att åka dit ibland så vänjer du dig vid det bonniga livet snart ;)

Härligt att höra att det är rätt för dig med tsp och så, tror lärarjobbet kan vara väldigt varierande och stimulerande arbete :).

ha en fin helg! Kram!

2010-11-05 @ 22:06:41
URL: http://lovelystar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0