Fy skäms på mig!!

FY SKÄMS på mig - sååå dålig jag är på att uppdatera här!! Blir en liten snabbgenomgång av vad som hänt sedan sist...

Lördagen den 22:e hade vi möhippa för Petra! Blev en riktigt lyckad dag! Vi samlades hemma hos mig först, sen åkte vi till Ingrids salong där Petra gjorde en håruppsättning på en tjej som påstod att hon skulle på bröllop! ;) Sen bar det av för att dansa poledancing (tyvärr kunde jag inte vara med pga min svanskota, men det var roligt ändå!) - efter det blev det lunch i Kungsparken o lite uppdrag på stan för Petra! Efter det åkte vi till Laserdome o körde 3-kamp (jag stod åter igen över!). Sen bar det hem till mig igen... o plötsligt dök det upp en strippa - hahaha! Skitskoj! Sen blev det taccos, bra musik o massa tjejsnack... :) Riktigt rolig dag!! (foton finns såklart på http://annizzen.pixbox.se)

Söndagen där efter grillade vi i Trelleborg! Jag var lite lagom seg, men det är aldrig fel med grillat... MUMS!

På måndagen den 24:e fick jag tid hos en sjukgymnast som tittade på min svanskota. Konstaterad att jag i alla fall inte hade ont på "fel ställe", så det verkade normalt! Det ska göra ont helt enkelt...

På tisdagen var vi på studiebesök på Östervångsskolan i Lund. En dövskola för barn i klass 0-10... riktigt vacker gammal byggnad o massor av intressant information! Efter det stannade klassen i Lund några timmar till - åt lunch, hade frågesport o en hel del tecknade...

På onsdagen testade vi att ledsaga/vara blind brukare... vilket innebar att vi två-o-två turades om att gå runt på skolan o vara "blind" o vara den som väglede o beskrev allting runt omkring! Läskigt att vara "blind" o lurigare än jag trodde att ledsaga! Intressant!

Torsdagen o fredagen var det bara vanlig skoldag! O i fredags eftermiddag besökte jag min homeopat igen! Fick örtmedicin mot värken i min svanskota o det är galet, men värken är nästan borta idag!! (Borde ringt henne från början...!)

I lördags kom Micke o Elin över på kvällen! Åt o drack lite gott... spelade spel o sjöng karaoke! Mycket trevligt :)

Sen igår var jag lagom seg (eftersom jag inte kommit i säng förrens runt 04.00), men lyckades ändå på något sätt tvätta, städa undan lite, skriva lite jobbmail (Himmelriket), göra vegetariska piroger o senåka ut till mamma o pappa på kvällen o grilla :)

Idag skulle vi med klassen till Koppargrytan i Söderåsens natinonalpark vid Röstånga. Det var orsaken till pirogbaket i går, då vi skulle ha knyte där! Men vädret satte stopp för det hela, sen vår "utflykt" blev flyttad till aulan i skolan... o jag bestämde mig för att stanna hemma i sängen i stället!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är sommarlov... härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0