Ännu ett bakslag...

Har fortfarande sjukt ont o känner mig halvt handikappad... :( Vaggar mest runt här hemma i min egna lilla takt, svär och hoppas att värktabletterna o värksprayen ska hjälpa... men än har jag inte märkt någon skillnad!?

Fick ännu ett bakslag idag... lägenheten i Önnestad som jag verkligen ville ha, den fick någon annan :(
Typiskt när det kändes så bra - kändes som jag verkligen skulle kunna trivas där o dessutom så var de bara jag som hade varit där o tittat på den... men men... fick mail av ABK idag - de skrev att jag var hjärtligt välkommen att ställa mig i kö på andra lägenheter - men där finns ju inga?! *suck*
Känns lite tungt faktiskt... för jag fixar inte nästa år om jag måste pendla - jag gör det inte helt enkelt!! Det tar för mycket kraft, ork o tid... o i tvåan kommer det dessutom vara mycket högre krav o mycket mycket mer att göra...! O jag vill ju verkligen, men då ska jag ha möjlighet att ge 110%... ja, får väl vänta o se... :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0