Söndag!

Då var det söndag igen...! Min helg har betått av en massa Wow-spelande, en hel massa Entourage-avsnitt, lite filmtittande, go mat o dricka o mycket lugn o ro :)
Blev ett besök hos "Tysken" i går också... Jimmy inhandlade en ny "leksak" - en Nespresso-maskin! (Tack, för hjälpen Linda!!)... blev dock en lite mindre modell än han hade tänkt sig, men han är överlycklig ändå :) ... o jag tycker också den är väldigt häftig, trots att jag inte dricker kaffe ;)

I veckan som kommer är det som vanligt skola på hela slanten - svenskprov, idrottsdag o en massa träning inför klassens "Give me a sign" på lördag. Vilket innebär att klassen ska ha en liten tillställning på skolan med uppträde i form av teckensång, teater, poesi på tecken, fika, korvgrillning, tipsrunda, försäljning av olika saker m.m... allt detta för att få ihop pengar till Londonresan som större delen av klassen ska göra i maj... eftersom jag inte ska med, så är min medverkan vääääldigt frivillig... ska dit ändå o sjunga lite o visa familjen runt lite på skolan tänkte jag :) Så de får en insyn i min värld!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nöjet var mitt! Kul att ni är nöjda! =)

2010-03-22 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0