IKEA

Idag blev det en tur till IKEA. Eftersom det var första dagen utan massa regn o rusk, så bestämde jag mig för att gå dit! Köpte en mjukishund till lilla Arvid (min kusin Linas  nyfödde son), som jag ska träffa på torsdag!
Sen sprang jag på mammas ena syster (o Linas mamma) o vi tog en fika o pratade lite! Fick reda på att hon jobbar med en utvecklingstörd döv man o hon frågade om jag ville komma förbi henne jobb en dag, ta en fika o prata lite med honom eftersom de inte är riktigt säkra på hur mycket teckenspråk han kan - då ingen personal där är teckenspråkig! Vilket såklart är jättehemskt, men de har prioriterat hans utvecklingsstörning... o såklart vill jag träffa honom! Jättekul, men samtidigt sjuuuukt nervöst... jag kanske inte förstår ett dugg!?!

Idag är det 6 år sedan jag o Jimmy träffades på Glorias vid Stortorget... tack vare Andreas! :) Jäklar vad åren springer sin väg...

Nu ska jag slänga mig i soffan, se film o äta jordgubbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0