Förnärmad eller tacksam?

var ännu två arbetsdagar slut! Det rullar på bättre än förväntat måste jag säga. Hade någonstans förträngt att dagarna kunde kännas såååååååå sjukt lååååååånga bara!

En av de yngre, nyare förmågorna frågade mig i måndags om jag visste hur man sätter i ett minneskort i en kamera och om jag i så fall kunde hjälpa en kund med detta!
Vet inte om jag borde känna mig förnärmad över att han inte tror jag kan ett dugg eller tacksam för att han inte skickar fram massa skit till mig i kassan...?!
Men jag kan inte låta bli att känna mig förnärmad. Det minsta han kan göra är att visa lite intresse o faktiskt fråga hur länge jag jobbat på företaget o hur mycket av rutiner o annat jag kan (killen har knappt sagt två meningar till mig sen jag började förra veckan)... då skulle jag kunna lära honom ett o annat ;)
Men han tycker väl att jag är skräckinjagande eller något efter som han inte vågar/vill prata med mig... finns det något läskigare än en teknikintresserad brud?! ;)

Nu är jag ledig i två dagar... o imorgon blir det en tur till Hörby marknad med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0