Fjärde dagen...

Är inne på min 4:e dag utan Treo eller starkare värktabletter nu!
Måste ju passa på nu när jag är ledig att försöka bli av med mitt beroende, annars kommer jag aldrig må bra...! Men det är tufft... har försökt hålla mig sysselsatt så jag ska slippa tänka på det - dricka massor med vatten när det är som värst eller ligga en stund på spikmattan...
Men igår kväll kom migränen krypande i stället o blev till ett värsta anfallen jag varit med med om... det var hemsk - låg o vände o vred mig i timmatal, tillsist tvingade Jimmy i mig i Ipren o någon timme senare lyckades jag somna...
Idag känner jag mig helt OFF eller "bakis", inte orkat göra något vettigt alls - bara legat framför TV:n eller suttit vid datorn... tack o lov för att jag är ledig o bara kan ta det lugnt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0