Prag

Ligger här nu i sängen på hotellet i Prag med min lilla dator - tacka vet jag gratis trådlöst internet på hotellet!!
Har gått o gått o gått idag... men vilken enormt vacker stad!! Gamla fina byggnader med massor av häftiga detaljer! Små mysiga gator, gamla broar o slottsbyggnader... Kameran har använts flitigt! Gått i en del affären också, men har inte blivit någon shopping för min del... än!!
En hel del öl har redan slinkt ner i alla fall... älskar teckisk öl... :) O någon drink igår kväll/natt efter vi kommit fram! Helt tokiga i Mojito är de här - finns t.o.m hudkrämer som heter Mojito... galet!
Bra väder har vi också - växlande molnighet o lagom varmt o vårt hotell ligger mitt inne i smeten o är väldigt trevligt!

Strax dags att göra sig i ordning för kvällens bravader... först en öl på hotellet, sen något att äta - sen får vi se vad natten har att erbjuda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0