Bättre o sämre tider...

Då vad dagens arbetspass också avslutad! Min tid är på ONOFF är slut för denna gången - undrar hur länge det ska dröja tills nästa gång - nästa sommar, redan till jul eller aldrig? Det är frågan!?!?

Dagen fick mig att minnas både de bättre o sämre tiderna inom företag...
...när jag svarade i telefonen på eftermiddagen så fick jag höra Davids hemska stämma. Jag avskyr verkligen den killen...!!! Jag hade önskat att jag aldrig mer skulle behöva prata med honom (o har klarat mig undan hela sommaren), men nejdå...! Såklart så sa han direkt "Jag hittade dig där på Facebook o försökte bli vän med dig?" Jag svarade "Det har jag inte sett" - Vilken jäkla lögn, då jag nekat hans förfrågan två gånger! Han babblade på i några minuter innan jag äntligen slapp honom... väntar mig snart en tredje förfrågan på Facebook som jag kan neka
...på kvällen hade jag o Per ett långt samtal om vårt favoritämne sex, med massa smaskiga detaljer ;) Precis som på den gamla goa tiden :)

I morgon ska jag fira min ledighet med att åka till stranden i Skanör med mamma, pappa o Jimmy! Senare på eftermiddagen bär det upp till Önnestad för att titta på lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0