*SUCK*

Idag har känt mig helt OFF, trött o deppig...!
Jag är trött på vintern, kyla o snö - på mitt hår som jag borde ta tag i o gå till frisören med - alla tåg o bussar i heeeela jäkla världen - tidiga morgnar, då jag knappt kan förmå mig att gå upp - huvudvärk - prestationsångest - att inte ha många minuter över för annat än skola o jobb - den lååång listan med saker som aldrig verkar tunnas ut - o att ständigt vara totalt slut o trött... *suck* ... o lite vår hade inte skadat...!?

Efter en intensiv dag i skolan o en lååång tur hem, så blev det ett besök på ICA. En färdig sallad till middag o sen bara plugg... satte mig o avläste en saga på teckenspråk på vår gamla video med superdålig bild o ingen fjärrkontroll - inget kul alls - gav upp efter 4 minuter av 10 minuter som ska vara klara på fredag!!
Sen försökte jag få ihop lite mer om Titanic - vet inte hur jag ska kunna korta ner all information till 10 minuters föredrag!
Funderade lite på vad jag ska redovisa om på nästa tecken-redovisningen - denna gången är det valfritt ämne o det är helt blankt i huvudet! Förslag mottages mer än gärna!!
Måste också börja fundera på den "sponta" berättelsen på 5 minuter som ska filmas in på torsdag o innan jag somnar måste jag titta på synonymerna som jag har prov på i morgon... o har en hel massa glosor tills på måndag som ska tränas in... o jag som ska jobba hela helgen... meeeeeen jag är inte alls streeeeeessad!!!
 
Har lite svårt just nu att veta i vilken ände jag ska börja - har svårt att prioritera när det är fullt i huvudet - o när
kroppen dessutom inte vill något hellre än att vila så blir allt mycket jobbigare!

Men nu ska jag krypa ner i sängen o plugga lite till...






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm... du kanske kan "redovisa" en bok nästa gång? Någon som du redan har läst och som verkligen berörde, så har du halva jobbet klart redan...

2010-01-27 @ 10:10:37
Postat av: Kim Linder

Kämpa på snäckan! Är det inte sportlov snart :) Du är en stjärna och du kommer klara detta galant! Glöm inte och andas bara!

2010-01-27 @ 17:44:39
Postat av: Anna

Jenny: Jaa, det är ju en ganska bra idé...!



Kim: Jooo, jag kämpar så gått det går, men någon måtta får det vara...

2010-01-27 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0