Norrland?

Jag undrar om någon grävt loss Skåne o istället för att flytta ner det till varmare breddgrader (finns ju grupper för detta ändamål på Facebook, om ni missat det!) o flyttat upp det någonstans i Norrland...?!?! Kan inte minnas en sån här vinter tidigare!? Ska snön aldrig ta slut?! Alla som drar iväg till Thailand nu, gör verkligen helt rätt! (Brorsan med familj & Linda x2)

Jobbade på en möhippa igår kväll här i Malmö! Ett gäng med riktigt trevliga tjejer! :) Jätteskoj var det! Dock blev det inte så mycket sålt, men det blir det sällan på möhippor... men det gjorde faktiskt ingenting! Trodde inte jag skulle lyckas komma hem... högt med snö på gatan där jag parkerat o glashallt i hela Malmö!!

Idag väntar först kalas för Sarah i Skurup o sen ännu ett erotikparty i Trelleborg med syskona Lindström med respektive o vänner :) Lite orolig för att köra ner på det hållet idag dock - redan mycket snö o mer ska det komma... :/

Just nu är det mycket Titanic i huvudet... snart läst ut min Titanicbok som kom med posten i tisdags o samtidigt har jag uppdaterat mig en massa på internet o i några av böckerna som jag redan hade. Efter många timmars jobb är nu mitt föredrag tills på onsdag färdigt med powerpoint o allt :) Lagt ner på tok mycket mer tid på detta än vad som var meningen - men tycker det är så sjukt intressant... o kan inte hålla ett föredrag "halvdant" om något som jag brinner så för :)
Läste också precis om att på hundraårs jubileumet (2012) ska man göra en minnesresa - exakt samma väg som Titanic åkte, med föredrag, utställningar o annat... det hade verkligen varit hur häftigt som helst att vara med om!!! 


Förresten... hur skön är inte denna låten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0