Ledig

Uuunderbart att vara ledig tre dagar nu!!! :)

I morgon blir det lite sovmorgon, sen tänkte jag köra ut till ONOFF o pratade med min chef. Kolla av lite hur det ser ut till sommaren. Måste ju tjäna pengar även på sommaren o tror inte att partyna från Himmelriket räcker tyvärr... sen i morgon kväll åker Jimmy till Stockholm med jobbet (... o är där fram till söndag), så jag tänkte jag skulle ha en myskväll - se en riktig tjejfilm o äta en stor påse godis :)
På lördag är det fest i Svedala - skoj, skoj!! O på söndag blir det nog bara till att ta det lugnt! Tänkte jag skulle hinna plugga lite också o kanske hinna med ett besök på gymmet!

Läste ut min bok med Stephanie Meyer i går - "Genom dina ögon". Gillade verkligen den!!! Måste in på Adlibris o göra en ny beställning på böcker snart... några tips??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0