Intressant dag...

Första skoldagen för terminen var då avklarad! En ganska intressant dag... förutom de tre timmarna jag tillbringade i skolan med att se o diskutera en film om döva (som var ganska bra btw) o fick träffat mina klasskamrater igen - så fick jag några intressanta sms, som satte fart på tankarna... hmmm...!? Vet inte riktigt vad jag ska tycka om saken?!
Sen på vägen hem på tåget, stötte jag på min gamla ex (sen jag var typ 15 år) - Magnus, den galna AIK-aren som av någon anledning hängde på massa Malmömatcher på den tiden! Han var sig lik - bara äldre, rundare o mer sliskig än jag mindes... men efter att han hälsat på mig, så slutade han inte prata förrens vi kom till Malmö. O eftersom han var/är den största mytomanen jag någonsin träffat, så lyssnade jag bara med ett halv öra vad han hade att säga, vilket verkade göra honom lite frustrerad - att jag inte "köpte" något av det han sa ;) Hehe, lite roligt faktiskt!
Efter att jag kommit hem - gick jag något motvilligt ner till gymmet o stannade där i 1 ½ timme. Väldigt skönt efteråt!! Vill väldigt gärna komma i gång med träningen igen, äta nyttigare o bli av med några kilo... men vi får se hur mycket tid jag kan o orkar lägga på det! Just nu är jag väldigt motiverad dock!!

Nu ska jag lägga mig i soffan o titta lite på TV... tror jag somnar tídigt i kväll! *Gäsp...!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0