Döva?

Glömde berätta att jag o Julya tecknade hela vägen hem på (det fullpackade) tåget i går... första gången jag kände att jag obehindrat kunde ha en ganska långt samtal på teckenspråk om vardagliga saker utan problem! Känns så skönt att mycket har lossnat för mig nu - förstår bättre o vågar teckna mer! Men det är lite roligt att se folks reaktioner när man tecknar - de kan inte sluta stirra... haha, men det är bara roligt! Tror jag stirrade lika mycket förrut!? För det ser ju ganska häftigt ut!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag stirrar också en del, men det är för att jag är nyfiken på hur mycket jag förstår...

2010-01-15 @ 08:14:46
Postat av: Anna

Jooo, det är ju sant... det gör ju jag med, men har lärt mig att titta diskret :)

2010-01-15 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0