SNÖKAOS!

Är duuuktigt trött på alla rubriker med ordet "SNÖKAOS" - är det inte dags för rubriker som: "FÖRSTA VÅRTECKNET", "VI HAR TESTAT SOMMARENS GLASSAR" o "VÄRMEREKORD"?!

Blev ingen sushi igår! När vi kom till restaurangen som Anna gillar, så var där helt fullt med folk! Lite trist för jag trodde att jag äntligen skulle få prova riktigt bra sushi, men men... istället gick vi o åt traditionell kinamat (på ett ställe vid Triangeln som jag jämt glömmer namnet på) sittandes på kuddar på golvet, vid låga bord! Mysigt o mumsigt... :) Satt där hela kvällen o pratade om allt o ingenting o insåg att det var alldeles för längesedan vi gjorde detta sist!

Idag har jag varit hos frisören o klippt mig (Äntligen! Tänkte beställa tid i ca. 5 veckor nu), varit på ICA Maxi o handlat, varit på besök hos gynekologen (Hatar verkligen det!!) o varit en sväng på Rusta... o om en stund ska jag hämta Jimmy på jobbet o så ska vi på Royal o se Avatar i 3D (blev inget i söndags som det var tänkt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0