Samtal med lärarna...

Hade samtal med lärarna idag, för att kolla av läget lite! De hade bara jättebra saker att säga om mig, fanns inget direkt som jag behövde jobba på... den enda minuset i kanten är min frånvaro - mina 2 ½ vecka med svininfluensan, sänkt immunförsvar o migränen har gjort att jag börjat närma mig en gräns där de måste börja titta närmre på det... dock så går det inte ut över mitt skolarbete, då jag hela tiden håller mig uppdaterad! Men hade känts bättre att få en "minus-sak" som jag kan styra över o jobba på... kan tyvärr inte styra över min hälsa... jobbigt nog gjorde detta att jag inte kan glädjas åt att det går väldigt bra för mig - istället känns det bara förjävligt att jag kanske inte orkar... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0