Duktig!

Känner mig ganska duktig idag! :)
Har renskrivit en del grejer från skolan, tränat lite gamla glosor, läst klart arbetet om dövkultur som vi ska diskutera på måndag, ringt o bokat klipptid, skurat hela badrummet från golv till tak (nästan i alla fall) o plockat undan o fixat lite :)

Nu blir det nog lite Wow o sen i kväll ska jag träffa Anna (min gamla kollega) o äta Sushi (pinsamt, men har ALDRIG ätit det!!), dricka lite gott o snacka skit :) Ska bli riktigt trevligt! Var alldeles för längesedan vi träffades... 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sushi är riktigt gott, fast jag minns att jag inte var överdrivet förtjust första gången. Jag tänker förresten ta upp mitt WoW-spelande igen, jag också. Trodde spelet hade dött lite men det väntas ju ytterligare en expansion.



Förresten, är det inte dags för en fika snart? Tror det var i somras senast...

2010-02-24 @ 16:43:33
Postat av: Anna

Jenny:

Jaa, sushi ska bli väldigt spännande!



Åhhh, skoj... jag finns på Skullcrusher om du vill hitta mig :) Heter Annizzen, Annissen o Annizz (mycket dålig fantasi där!!)



Jaaa, absolut... När skulle det fungera för dej?



2010-02-24 @ 16:58:00
Postat av: Jenny

Hmm... jag drömde om dig och Wow i natt... det var lite sådär.



Jag åker till Gran Canaria nästa vecka, men veckan därefter?

2010-02-26 @ 07:33:12
Postat av: Anna

Jenny, du kan väl höra av dej när du kommer hem, så kan vi bestämma något?!

2010-03-03 @ 05:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0