Fredag!!

Fredag o mitt humör att faktiskt riktigt på topp idag :)
Bara att det är fredag gör ju att man blir gladare än vanligt! O dessutom så fungerade mitt teckenspråk precis som det skulle idag (det inte rikigt gjort på ett tag pga mitt svikande självförtroende!) när jag skulle göra ett återberättande om valfri händelse/bok/tidningsartikel o.s.v...! Stämningen i klassen idag var också kanon o alla peppade varandra! Lite beröm från min lärare satt inte heller fel - precis vad mitt självförtroende behöver! O sen fick vi sluta en timme tidigare o jag hade för en gångs skull lite tur o slapp förseningar på väg hem! O nu är jag hemma i Malmö igen - underbart! Här hemma väntade ett paket med Halens med lite nya fina kläder som alla kändes jättebra - mycket nöjd med mitt inköp!! O äntligen kan jag spela den nyaste expansionen till Wow som jag längtat efter hela veckan (jaaa, jag vet att jag är en nörd!!) o ikväll blir det fredagsmys med god mat o Idol! :)
Ibland känns livet riktigt bra trots att jag är inne i en tung period...! Tur att inte allting känns mörkt o dystert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0