Söndag!

Söndag idag o känner mig helt slut o har sprängande huvudvärk! Hade en allmänt lugn kväll igår, men blev väckt halv 3 i natt o blev tvungen att köra till Lund o hämta "någon" som hade druckit på tok för mycket! Var inte i säng igen förrens vid halv 5 o efter det kunde jag inte sova ordentligt... :/

Men trots det, så har jag varit en sväng på IKEA idag! Kollat lite priser på saker till lägenheten o köpte några småsaker! Skönt att komma ut en sväng. Sen blev det lite filmtittande - "Beer for my horses" med min favorit countrysångare Toby Keith (som har en låt med samma namn som filmen) o Rodney Carrington (ståuppkomiker o countrysångare med lite annorlunda låttexter - älskar honom med!) o även Willy Nelson gör en mindre roll :) Ganska roligt film - perfekt söndagsunderhållning!

Snart dags att fixa lite mat o även lunch till imorgon! För imorgon bär det av till Karlskrona med klassen för att besöka Boda Borg - tror det ska vara som någon sorts äventyrsbana, ungefär som Fångarna på Fortet! Ska bli riktigt skoj :) http://www.bodaborg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0