JÄKLA FÖRKYLNING!!

JÄKLA FÖRKYLNING!! Det var inte såhär jag tänkte tillbringa min sista lediga vecka - febrig, förkyld o helt slut! :(
Men men, bättre nu än när jag börjat skolan eller förra veckan då vi var i Dalarna! Man får vara glad för det lilla...
Legat hemma i några dagar nu i alla fall - läst, surfat o sett på film! Igår tog jag mig ut en sväng till Mobilia o Ekohallen för att göra några ärenden, men mådde inget vidare efteråt...
I dag får det vara slut på att vara sjuk, det har jag bestämt - trots att min kropp inte fattat vinken än! För i helgen är det fullt upp. Ikväll ska jag hålla party i Lund, i morgon ska vi åka till min kusin Lina för att gå på namngivelsefest för lilla Arvid o på söndag är det 9-års kalas för Emma i Skurup!
Sen på måndag är det nya tag som gäller! Plugga o repetera inför skolstarten på onsdag, skaffa nytt tågkort o på tisdag ska jag på ett möte som förhoppningsvis hjälper mig ännu ett steg mot att må bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0