Jaha...

Varit hemma från Prag sedan i onsdags kväll, men inte haft någon lust att skriva... har lite mycket att tänka på just nu!

Snart dags för ännu en resa. På torsdag morgon bär det av till Dalarna för att gå på Petra o Anders bröllop. Ska bli jätteskoj, men lite mycket att tänka på så här precis innan - kläder, skor, presenter, mitt tal ska fixas till, bilen vi ska köra upp ska hämtas, tvättas, packas o.s.v...

O mitt i den smeten fick jag såklart reda på att ännu en lägenhet i Önnestad gick till någon annan än mig! Står på kö till ännu en, men inte inflyttning förrens 1 november - så då väntar 2 ½ månads pendling ändå... :/ Känns lite tungt! Har dessutom haft ett litet missförstånd med CSN... känns jobbigt att kanske inte få pengar i augusti?! Men de kan ju förvåna o ordna det till skolstarten...!?

Men lite roligt har ändå hänt! Hade lite fest för Jimmy i lördags. Acke o Alexandra var på besök o här var lite lagom med folk! Mycket trevligt i alla fall... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0