Glatt överraskad!!

Blev glatt överraskad idag... eller så glatt överraskad som man nu kan bli över Skånetrafiken!

3 gånger under förra läsåret tog jag mig till Centralen eller Södervärn för att skaffa mig ett månadskort-student för att spara några hundralappar varje månad...! Varje gång kom jag hem utan ett kort och körde i stället ner till Svågertorp för att köpa ett till fullpris! Orsaken till detta? Joo, varje gång var där mellan 50-100 personer före mig i kö o varje gång bestämde jag mig för att det inte var värt att vänta...! På Svågertorp är det sällan kö, men där kan man inte köpa studentkortet...

Men idag hade jag bestämt mig för att få det gjort! Så begav mig till Södervärn o la på ordentligt med pengar till parkeringen. Väl inne på Skånetrafiken så var det ungefär 60 nummer före mig i kön o tre kassor öppna. Men jag skulle fan inte ge mig denna gången! Men till min förvåning rullade det på riktigt snabbt. De tre stackarna i kassorna jobbade på som aldrig förr o sen hjälpte det ju till att en hel del människor inte orkat vänta i kö, utan gått däifrån!

Så efter en dryg halvtimme hade jag mitt Jojo-kort i handen... otroligt!!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0