Nya produkter!



Hämtade ut ett paket igår från Himmelriket med lite nya produkter... skoj, skoj!
En del till väskan att ha som demo o den del till mig själv!

   
Tänkte att jag ska testa den omtalade menskoppen Mooncup som b.la. vi säljer. Var ganska skeptisk till en börjar, men inser så mycket pengar man sparar o hur mycket mer hygieniskt det är! Ska bli väldigt spännande!

                        
Sen fick vi chansen att köpa in lite produkter från FUN FACTORY till bra priser! Så var ju tvungen att köpa in lite! Kul att ha lite mer kvalité i mitt sortiment också!
Sen första Delight - vann det internationella designerpriset "Red Dot Award" 2008 och "IF product design award" 2010 - snygg o uppladdningsbar - därför var jag också tvungen att köpa in en laddare som fungerar till många av FUN FACTORY´s produkter! Den andra heter Tango G3 - snygg, vattentät o i ett häftigt mjukt material.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0