Söndag...

Då var det söndag igen... o imorgon börjar ännu en skolvecka! Veckorna bara springer iväg just nu... o det känns som jag inte gör något annat än att gå i skolan, pendla o plugga... men orken räcker bara inte riktigt till just nu! Hoppas jag snart kommer in i detta ordentligt, så det inte tar så mycket kraft...

Var på kräftskiva igår i Trelleborg... jag drack inte o det var en ganska lugn tillställning. Åt gott o spelade spel... men när klockan var halv 12 kunde jag knappt hålla ögonen öppna längre... så bestämde mig för att köra hem, medan Jimmy stannade i Trelleborg... skittrist...!

Hittade denna videon på YouTube... denna killen har spelat in en hel del såna här videos... riktigt cool... :) Kanske dels för mitt stora intresse för teckenspråk just nu... ;)



Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Synd bara att teckenspråk inte är ett internationellt språk ;)

2009-09-06 @ 15:53:26
Postat av: Anna

Kim: Ja, men vore lite konstig om det var det, trots att alla verkar tro att det är så ;)

2009-09-06 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0