Lång dag...

Snart dags för lite Tv-tittande i sängen... i morgon väntar en lång dag! Klockan ringer 05.10 o efter en dusch, lite smink o en snabb frukost, ska jag lämna Jimmy på jobb... sen bär det vidare till Nobeltorget där jag ska hämta upp Julya och Mats (en av våra döva lärare) - efter det kör jag mot Arlöv o hämtar upp Maia (min klasskamrat) o en annan Julia (från årskurs 3)! Därefter bär det av mot Furuboda (ligger någonstans mellan Kivik o Åhus längs kusten) för en Kick-Off-dag med alla teckenspråkselever o lärare...! Ska bli skoj (hoppas jag!?) o skönt att komma ifrån skolan lite!
Senare på kvällen blir det middag tillsammans med Kim o Andreas! :) Skönt att göra något annat än bara plugga...

Skrev anställningspapper med Himmelriket härom dagen förresten... min väska o utbildningsmaterialet kommer nog med posten vilken dag som helst... :)

Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Utbildningsmaterial? Spännadne! Då kommer du o Jimmy inte att vara anträffbara kommande helg? Hahaha ;)

2009-09-08 @ 17:47:42
Postat av: Anna

Hahaha... ;) Så kan det kanske vara ja ;)

2009-09-08 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0