Party...

Hemma från partyt igen... var bara ett par gator bort, så det gick snabbt att ta sig hem... gillar dock inte att vandra runt på Lindängen så här när det är mörkt... :/ Men med mitt försvarsspraj i ena handen o väska i andra så marscherad jag med full fart till bilen!
Insåg direkt att värdinnan var en gammal klasskompis från högstadiet (Sylvia - som numera heter Andréa). Hon hade en liten pojke på 6 år o plugga o höll på med politik vid sidan om! Skoj att snacka lite, var ju många år sedan sist!
Men själva partyt var sådär... 3 av 9 tjejer kunde inte svenska o ljudnivån under partyt var inte att leka med... några tyckte det var roligare att sitta o sms:a eller prata på polska medan jag höll partyt, så de som verkligen ville lyssna kunde knappt göra det! Med tanke på att enbart fyra personer ens var intresserad av att beställa något, så var jag ganska nöjd med summan ändå!

Nu väntar strax sängen... sen i morgon ska det sovas länge o se IDOL (från i kväll!). Sen på kvällen är det dags för Jimmys syster Annas 25-årsfest i Trelleborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0