Fredag!

Oj, denna veckan har verkligen gått jättesnabbt! Nu är det bara ett par dagar tills skolan börjar igen! Fast har ju hunnit med en massa också :) ... som t.ex...

* Varit på IKEA TRE GÅNGER! (Den sista gången var inte riktigt frivillig!)
* Klippt o färgat håret.
* Haft en riktig mysdag med mamma!
* Tvättat mängder med sängkläder o handdukar!
* Skurat badrummet från topp till tå!
* Börjat spela Wow igen... ;)
* Pluggat... lite i alla fall ;)

O i helgen ska det hinnas med mer... som en mysig middag hemma hos Paula o Robban ikväll... kanske en sväng på HiFi-mässa i morgon på SAS Radisson o en sväng till Helsingborg på söndag för att gå på Distriksträff med Himmelriket! ... o lite mer pluggande!



Det slog mig redan när jag var på IKEA i fredags med Malin (från min klass) o jag såg alla julgrejerna, att min normala reaktion är ÅNGEST! Men i år LÄNGTAR jag till julen... jag kan knappt vänta med att få upp alla ljusstakar o börja baka julkakor!! För första gången på 7 år, är jag LEDIG på julen... :) Whiiiiieeeeeeeee! UNDERBART!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0