Snart jul...

Uppträdet gick bra! Det blev bara tre sånger för tiden räckte inte till... men det var kul :) Min lärare håller i en teckenspråkskör i Malmö... måste säga att jag blev sugen på att börja... bara ett problem: TID! Men men, man vet aldrig... grymt bra träningen för språkets skull hade det varit...!

Det närmar sig julen med stormsteg nu! Tror jag packar upp mina julsaker i morgon eller på fredag... sen måste jag ta en sväng till Vellinge Blomman snart för att få rätt sinnesstämning :) ... o baka julkakor o börja handla julklappar! Whiiieee...! Känns konstigt att älska julen igen!! ... om två veckor ska jag hålla föredrag i skolan om ett jultema också (på teckenspråk givetvis!) o jag valde JULGRANEN! Med tanke på mitt efternamn tyckte jag det passade bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0