Slut i rutan!

Känner mig totalt slut i rutan i dag - kanske för att man inte sov ordentligt på hela förra veckan eller för att det blev ganska hårt i lördags (... o jag var grymt sliten hela dagen igår!) eller kanske för att jag inte haft en ordentlig skoldag på flera veckor eller för att jag på allvar började ta buss/tåg/buss idag o det suger... eller kanske p.g.a. lite av alla de grejerna... ;)

Kände mig grymt peppad idag i skolan (trots att jag tagit mig dit kommunalt!!!) - tror det beror på vår Sverigeresa. Känner mig grymt mycket säkrare på språket o flytet... men samtidigt känns det mer avlägset att bli tolk... kanske hittar en annan gren inom teckenspråk - så det känns det nu i alla fall, men det kommer säkert ändrars tusen gånger till...!
Tränade att sjunga på teckenspråk idag med... det är så jäkla skoj, men svårt! Vi ska uppträda på Saco-mässan i Malmö på onsdag o vi har typ inte tränat alls... men men, det ska nog gå bra ;)

I morgon väntar mer träning på sångerna och sen ska jag filma in en redovisning om Goeldis-apor (den söta lilla apan på mina foton från Sverigeresan på min fotosida).

Måste skriva lite om i lördags o återträffen också ju! Kul att träffa vissa personer o mindre roligt att träffa andra (GRRR!) - vissa människor förrändras tydligen aldrig - men över lag skoj :) Maten kunde varit bättre för pengarna man trots allt betalt... o hur jävla mycket drack jag egentligen? Tiden på Swing In är som en dimma ;) Men men, bara återträffa en gång...

Nej, nu blir det lite TV... i morgon väntar en låååång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0