Fredagen den 13:e!

Äntligen, kan jag säga att jag håller på att bli bättre... eller rättare sagt, så mår jag mycket, mycket bättre redan! Nu är det mest som en dunderförkylning! Jimmy däremot mår fortfarande inget vidare, dock visade inte hans prover på svininfluensan - men det är möjligt att det varit det ändå o dessutom går det en himla massa andra virusinfektioner just nu som kan göra en riktigt sjuk!

Om ca. 1 ½ timme bär det av till Staffanstorp där jag ska på lite fest o hålla party! O trots att jag kör ikväll o inte är det minsta sugen på fest - så ska det bli skönt att träffa människor igen... de senaste veckorna har man blivit jäkligt trött på att bara sitta hemma...!

I morgon kväll ska jag följa med en av mina kollegor på ett party i Lund. Krävs att jag ska följa med någon annan ut på ett party för att jag ska bli fullvärdig säljare!

Sen på söndag är det bara packning som gäller... tidigt på måndag morgon ska jag ta mig till Hässleholm. Där hämtar en buss upp oss o kör oss till Göteborg. Där ska jag stanna måndag o tisdag. På onsdag blir det en sväng inom Vänersborg. O tordag o fredag är vi i Örebro - för att sen börja hemfärden till Hässleholm igen... lär vara hemma sent på fredagkväll! Men ska bli intressant att besöka dövskolor o tolkcentraler o liknade!

Sen nästa lördag är det dags för återträffen med Söderkullaskolan... :) Nervöst, men roligt... hoppas jag i alla fall!

Totalt fast i True Blood förresten... sett två säsongen på 1 ½ veckas tid... riktigt bra serie:) SE DEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0