Ny soffa!

Mår inget vidare idag... magen o huvudet gör det inte lätt för mig... :( ... men tvingade mig själv att följa med till Nilsson´s i Svedala - det var det värt, för nu står det en riktigt fin o skön soffa i vardagsrummet :) ... ska bara iväg o handla lite mat, sen ska jag lägga mig i soffan o ta det lugnt!

I morgon är det dags för min intervju på Högskolan i Önnestad... ganska nervöst faktiskt! Men tänker köra i god tid, så jag hittar dit o försöka inte stirra upp mig... brukar sällan gå så bra, men man måste ju försöka ;)
Letade förresten upp min gamla teckensspåksbok från gymnasiet igår kväll... ganska kul att sitta o bläddra o jag mindes mer än jag trodde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0