Jordgubbar...

I går kväll åt jag årets första jordgubbar :) Åhh, så gott det är! Med massa socker o kaffegrädde... *Mums*
Är jordgubbar lika med sommar, eller vad? MUMS!!!

Idag har jag tillbringat två timmar på gymmet (syndat MYCKET denna helgen!!) ... o snart ska jag iväg o jobba mellan 15-19... totalt värdelös tid!!! Svårt att motivera sig när man ska gå in o jobba de timmarna... o blev ännu mer omotiverad när Andreas ringde och frågade om vi skulle luncha... hade ju MYCKET hellre suttit på en uteservering i det fina vädret o tittat på människor och snackat skit, men men... inte mycket att göra åt det idag! I morgon jobbar jag mellan 8-12, så hoppas verkligen på fint väder då, så jag kan lägga mig på balkongen o läsa eller nåt...!

Fick ett mail från brorsan innan idag... de ska troligtvis till Thailand igen i februari o ville ha med oss!! VILL, VILL, VILL! Men mycket som ska klaffa innan dess med lägenhet, skolan o jobb... men det hade varit sååå skönt att komma bort ett tag! Hade gärna åkt i morgon om det gått ;)

Nu ska jag köra till jobb... o fixa något att äta på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0