Gårdagen gick bra...

Gårdagen gick bra... det var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle vara ;)
Tog 1 timme och 15 minuter att köra dit o det var inte så svårt att hitta (hade nog tom klarat det utan GPS!!!) - läste en stund i bilen innan jag vågade mig in på skolan! Gick till matsalsbyggnaden där jag hittade några andra förvirrade tjejer! Några teckenspråkslärare o tolklärare kom och mötte oss o jag insåg ännu en gång hur förvirrad jag är!! Jag hade glömt att anmäla att jag skulle komma dit!? Jag hade nog läst pappret som de skickade ut 7-8 gånger, men hade bara uppfattat att man skulle höra av sig om man INTE kom! Jaja, det gick bra ändå! :)
Fick en presentation om skolan och själva utbildningen, sen skulle vi presentera oss... gick som en dans, o insåg ganska snabbt att jag var lite "gammal" i gänget, då de flesta var 20-21 år...! Övning vi fick göra var enbart rolig, så den var inte heller några problem! Allt kändes faktiskt väldigt bra... så nu är det bara att vänta på besked!! Senast veckan 22 skulle vi få det!?

Ska snart iväg o jobba fyra timmar... mellan 15-19... inga vidare roliga tider, men får ta det... i morgon är det i alla fall 12-16... så det är lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0