Fika...

Hela denna veckan har varit jobbig... mitt huvud o min mage vill inte alls som jag vill... :( Men är glad att jag trotsade det för att fika med Jenny o Dexter idag :) Jenny rätade ut några frågetecken runt CSN o Dexter charmade mig totalt... han är sååå himla söt o go... nästan så man blir sugen själv ;) ... men var sjutton kom alla danskarna ifrån? Det är trots allt bara fredag o det kändes som hela Köpenhamn höll till på Mobilia?!

Fått två bud på lägenheten idag... båda under utgångspriset... men nu händer i alla fall någonting :) ... hoppas budgivningen kommer igång lite! Frågan återstår bara vart vi ska ta vägen, men men... det löser sig nog! De båda budgivnarna vill ha tillgång till lägenheten om 2-3 månader om de får den...

Blir en lugn kväll i kväll... eftersom jag inte mår så bra... o så har jag lovat Micke att jag ska jobba full helg o öppna o stänga butiken både lördag o söndag! Vi är lite kort med folk o jag var glad för att jag blir helt ledig nästa söndag i stället! Hoppas bara att jag mår lite bättre i morgon, annars lär det bli en låååång helg... =/

Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Det var helgdag i Danmark idag vilket innebär att allt är stängt i Danmark... Kan säga att det var gott om plats på tåget imorse ;)

2009-05-08 @ 21:14:58
Postat av: Petro och Jossan

Snygg bakrund:P

2009-05-08 @ 21:19:20
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Anna

Kim - Aha, då förstår jag :)

2009-05-08 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0