Fattig som en kyrkråtta...!?

Ledsen för den dåliga attityden i går... men hela dagen sög verkligen!!!
Blev ju inte bättre på jobb när jag mådde hemskt... o sen på kvällen när räkningarna skulle betalas så ville jag bara gråta... :( Två riktigt, riktigt dåliga månadslöner - ALLA kvartalsräkningar - extra många vanliga räkningar - bilskatt på 2500kr - o klydd med banken som drog på tok för mycket pengar...! Det slutade inte alls väl... :( Nu blir det snåla, snåla, snåla fram tills skattepengarna kommer så man kan komma på rätt sida igen.... Jaja, vissa dagar bara är såna skitdagar!

I dag har huvudvärken lättat något, men istället har jag fått mer illamående o yrsel... så har haft en väldigt lugn dag! Halvsovit mig igenom Knight Rider, Smallville och Days of our lives... o sett finalen av TopChef! Rätt person vann :)
Sen har det blivit en hel del spelande (Empire Earth) - gryyymt beroende framkallande! Var också en sväng på ICA MAXI o handlade lite inför maten ikväll... ska göra Laxburgare på mitt egna lilla speciella sätt... MUMS!
I kväll blir det nog lugnt... kan ju inte mår såhär hela helgen...!

Ha en trevlig fredag mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0