Bla, bla, blaaa...

Var på möte på jobbet mellan 8-10 i morse... samma tjat som vanligt - siffror, sälj mer, dra ner mer... bla, bla, blaaa! Sen gick det över till det vanliga - plocka undan efter er, lägg tillbaka allt på sin rätta plats, sätt in din kaffekopp i diskmaskinen, hjälps åt... o.s.v... Sa inte så mycket... allt det där är bara sunt förnuft o det är patetiskt att de som varit värst o latast, nu helt plötsligt ska vara jättepositiva o pusha på som mest... *suck* ... orkar inte bry mig det minsta! Jag räknar ner till dagen då jag slutar, o eftersom jag enbart duger till att vara enbart en "vanlig" säljare, så behöver jag inte lägga någon energi på det... min enegi ska gå åt för att jag ska må bra!
Åkte i alla fall hem direkt efter mötet... mådde inget vidare... så la mig framför tvn o somnade nästan direkt...! På eftermiddagen tog jag mig i kragen o gick ner på gymmet! Massagestolarna är sååå ljuvliga :) ... sen har det blivit lite mat o tv... funderar just nu på att dra igång en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0